Bezwysiłkowa reklama – bilonownica z logo

Obecnie za skuteczną reklamę uznaje się taką, która w nienachalny sposób przemawia do potencjalnych konsumentów. Krzyczące zewsząd billboardy, głośne reklamy w telewizji czy skaczące komunikaty na monitorze komputera, mimo tego, że spełniają swoje funkcje, często wywołują irytację. Bardziej przyjazne dla konsumenta okazują się nośniki, które oprócz funkcji reklamowej pełnią też funkcje użytkowe. Dużą skutecznością cieszą się tzw. materiały POS, czyli nośniki reklamowe w punktach sprzedaży. Wśród nich wymienić można np. cieszące się niesłabnącą popularnością bilonownice - funkcjonalne podstawki wydawnicze, które wykorzystuje się w celach reklamowych.

Bilonownice jako skuteczne nośniki reklamowe

Główną rolą podstawek wydawniczych jest usprawnienie transakcji gotówkowych. Bilonownice służą do przekazywania pieniędzy sprzedawcy i wydawania reszty. Jednak ze względu na to, że znajdują się w zasięgu wzroku klientów, mogą też pełnić funkcje reklamowe. Producentem bilonownic o takim wszechstronnym zastosowaniu jest m.in. nasza firma NOEX. Dlaczego nasze bilonownice pełnią funkcje skutecznych nośników reklamowych? Podstawki wydawnicze przede wszystkim przekazują informacje o marce i zwracają na nią uwagę. Klient sklepu zapamiętuje markę nieświadomie podczas transakcji. W jej trakcie nie przeoczy wyeksponowanej na ladzie bilonownicy, na której kładzie pieniądze lub z której je odbiera.

Bilonownice sprawiają zatem, że komunikat reklamowy z pewnością bezpośrednio dotrze do odbiorcy. Inwestycja w takie podstawki wydawnicze to jednorazowy wydatek na reklamę, która jest skuteczna od lat. Bilonownice jako trwałe nośniki reklamowe, rzadko się dezaktualizują. Te z logo firmy przypominają o marce lub utrwalają jej istnienie w świadomości odbiorców. Ci z kolei przy zakupie danego produktu mogą skojarzyć artykuł z marką i szybciej podjąć decyzję o jego wyborze. Dzięki bilonownicom przy niewielkim nakładzie finansowym w porównaniu do reklam telewizyjnych czy radiowych można docierać do szerokiego grona odbiorców, a jednocześnie mieć pewność, że komunikat nie zostanie pominięty.