Sposób na reklamę – maty barowe od producenta
Maty barowe to istotne wyposażenie każdego pubu czy baru. Stosowane są też w restauracjach, kawiarniach i innych lokalach gastronomicznych. Wykonane są z gumowego materiału, na którym można bezpiecznie ustawiać szklanki, gotowe drinki, napoje czy inne naczynia. Są higieniczne i zapewniają łatwość utrzymania czystości. Bardzo ważną zaletą jest też możliwość umieszczenia na nich reklamy. Dzięki temu maty barowe są nie tylko użyteczne, ale i wspierają działania promocyjne.
Czym się wyróżniają maty barowe?
Maty barowe zaliczane są do kategorii materiałów POS. Powstają z miękkiego tworzywa, które stabilnie przylega do podłoża. Dostępne są w wielu różnych formatach, więc z powodzeniem można je dobrać adekwatnie do potrzeb. Dzięki nim można uniknąć tego, że serwowany drink lub koktajl rozleje się na bar.
Maty barowe coraz częściej wykorzystywane są też do działań promocyjnych. To bardzo dobre narzędzie reklamowe, ponieważ zapewnia stosunkowo dużą przestrzeń do zaprezentowania wybranej treści (np. logo, hasło reklamowe itp.). Oprócz tego można na nich umieścić reklamę sprzedawanych w lokalu artykułów. Jednocześnie jest to sposób, aby dotrzeć z komunikatem do bardzo szerokiego grona odbiorców.
Zamów maty barowe od producenta
Chcesz wprowadzić do swojego baru, pubu lub restauracji maty barowe z reklamą? Skorzystaj z naszych usług. Jesteśmy doświadczonym producentem materiałów POS, dlatego też możemy podjąć się realizacji rozmaitych projektów. Zawsze gwarantujemy wysoką jakość, która przekłada się na estetykę i trwałość. Tego typu nośniki reklamy bardzo często wykorzystywane są jako jeden z elementów prowadzonych kampanii reklamowych. Doskonale łączą ze sobą funkcje praktyczne z promocyjnymi. Są sposobem na nienachalną, subtelną reklamę, która zwykle zdecydowanie lepiej trafia do odbiorców.
Maty barowe dają szerokie możliwości w zakresie wydruków reklamowych. Tak naprawdę można na nich umieścić dowolną grafikę lub treść, ponieważ zapewniają dość dużą powierzchnię. Oczywiście warto przy tym dążyć do tego, aby zaprezentowana na matach barowych reklama była spójna z innymi nośnikami wykorzystywanymi w ramach prowadzonej kampanii marketingowej.