Materiały POS

Jesteśmy producentem materiałów POS, dostosowanych do potrzeb i wizji naszych klientów. Czym one właściwie są? W skrócie są to nośniki reklamowe, których zadaniem jest wspieranie sprzedaży podczas prowadzonych kampanii marketingowych. Umieszczane są na sklepowych ladach, półkach z produktami, a nawet sufitach i podłogach lokali. Oferujemy kilkadziesiąt wzorów, które różnią się miedzy sobą designem. To pozwala nam na oferowanie Państwu produktów dopasowanych do różnych koncepcji. Potrzebujecie serii funkcjonalnych stojaków, przekazujących konkretne informacje? Wasza kampania reklamowa przewiduje woblery umieszczane w newralgicznych punktach sklepu, w którym dostępne są wasze produkty? A może szukacie firmy, która przygotuje indywidualny projekt z podświetleniem LED? Wszystko to możemy dostarczyć.

Podkładki i maty barowe

W naszej ofercie znajdziecie Państwo szeroką gamę materiałów POS, a wśród nich między innymi podkładki oraz maty barowe. Jako doświadczony producent tych elementów możemy zagwarantować ich wysoką jakość, co przekłada się na trwałość oraz daje możliwość korzystania z nich przed długi czas. Oferowane przez nas produkty doskonale sprawdzą się w każdym barze, dyskotece czy lokalu gastronomicznym.

Proponowane przez Noezx maty barowe są bardzo popularnym trendem w branży. Wykonane z miękkiego tworzywa, służące do stawiania na nich gotowych drinków i napojów, są dostępne w wielu różnych formatach. Dzięki nim barman może uniknąć tego, że serwowany przez niego koktajl rozleje się na bar. Jednocześnie elementy te, podobnie jak podkładki barowe, są doskonałą reklamą sprzedawanych w lokalu artykułów.

Skuteczność POS

Istnieje słuszne przekonanie, że materiały POS mają duża skuteczność w napędzaniu sprzedaży i utrwalaniu znajomości marki w świadomości konsumentów. Dlaczego tak jest? Dobrze rozlokowana reklama na terenie placówki może zasugerować klientowi możliwość kupna danego produktu, a dodanie drobnego elementu reklamowego przy samej kasie wpłynąć na decyzję zakupowe, które wedle niektórych badań nawet w 2/3 dokonywane są pod wpływem impulsu.

Oczywiście przy całej skuteczności woblerów, dyspenserów czy podstawek trzeba mieć na uwadze umiar. Zbyt duże skupienie w jednym miejscu tej samej reklamy, nawet w różnej formie, może zwyczajnie przytłoczyć klient, przez co reklama stanie się tylko nic nieznaczącym tłem i nie przyciągnie jego uwagi. Dlatego warto zainwestować w przemyślane rozwiązania, które będą zaskakiwać formą lub zwrócą na siebie uwagę dzięki sprytnemu ulokowaniu w sklepowej przestrzeni.